Himmelsk Hoummous

Jag vill ju bara se bra ut naken... Så sant som det är skrivet, så vad gör man inte. Fram med den nyttiga kokboken och ägna lite extra tid framför spisen. Hemmagjord himmelsk Hoummous. Mums! Lyckas jag kommer det garanterat bli obeskrivligt gott och dessutom är det super nyttingt. Hoummous är ett bra alternativ till potatismoset och jättegott på smörgåsen eller till salladen.

Detta blir en bra uppladdning inför morgondagens stora utmaning också. Fotboll såklart. Kommunmästerskapen 2010 spelas och vi har en mästerskaps titel från föregående år att försvara. Jag är redan nervös.


Ps. Nu har jag varit godisfri i över en månad. High five!








Kommentarer
Postat av: Jennifer

High 5! Jag med (fast jag äter kakor, du är bättre än mig) Lycka till imorgon! Hoppas vi ses på kvällen! annars, LIPPANS DANSGOLV KL 01 :)

2010-01-29 @ 17:42:46
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/
Postat av: Linda

Den kokboken skulle jag vilja ha! Ta me'n vetja nästa helg ;D Åhh, jag hoppas och önskar så att du får tag på en biljett. Och GRATTIS GRATTIS GRATTIS till kommunmästartiteln!!!



PUSS OCH KRAM

2010-01-30 @ 19:56:42
URL: http://lindanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0