Jag flyr till Norge

Förvirrad. Jag blir så förvirrad. Jag förstår inte! Suck.

På torsdag åker jag till Norge och hälsar på Julia. Glädjetjut. Då ska jag lufta huvudet och vi ska ha så roligt som det bara går. Tankeverksamhet i fel banor är totalt helt absolut förbjudet. För att vara extra smidig har jag redan börjat packa, eller rättare sagt försökt komma på vad jag ska ta med mig för kläder. Just nu har jag cirka sju outfits för tre dagar. Okej, det är inte normalt Lisa! Detta får nogrant gås igenom imorgon. Nu ska jag försöka sova och hoppas på att den där "rogivande" drinken som mamma blandade till mig fungerar. Förvirrade tankar bort, jag anropar sömn. Sömn tack.


Kommentarer
Postat av: julia.

hej lisa!



vilken fin blogg du har, natali tipsade mig;)



kram julia.

2009-05-23 @ 17:59:04
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0