Nyponbuskar i trädgården

Jag lever.  Min själ är fastrotad bland skinn och ben. Hjärtat det bultar och käslorna existerar. Du kan göra mig obeskrivligt glad eller såra mig djupt. Se mig i ögonen. Jag är fortfarande en livs levande människa.

Lisa är mitt namn. Jag fick en gång ett mail från en mycket god vän. Nyponbuskar i trädgården. Det innehöll några textrader från låten I remember av Damien Rice.

And I wanna hear what you have to say about me
Hear if you're gonna live without me
I wanna hear what you want
What the hell do you want?


Punkt. Slut.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är tillbaka! Självklart kommer jag fortfarande vara en mycket trogen läsare! :) Vilken dramatisk comeback du gör ;) you rock! kramis1

2009-03-05 @ 17:54:15
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/
Postat av: Julia

Lisa! Jag visste inte att du hade börjat igen. Kollade nu av en slump. Härligt :D

2009-03-17 @ 22:18:53
Postat av: Linda

Kors vad harligt att se att du ar igang igen! Kikade in av en slump a sa va det massa harliga inlagg som jag missat :)Bambatant later inte allt for lockande, men nu kan du iaf stryka det fran listan ;) Ta hand om dig.

2009-03-30 @ 12:17:34
URL: http://lindanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0