Back to bed

Varför ska det vara så svårt? Först tar det en evighet att bestämma sig, ska jag eller ska jag inte. Ja. Nej. Eller jo. Nja. Hmm? Hjärtat säger en sak, hjärnan säger en annan. Jag tvekar, funderar, analyserar och tvekar lite till. Jag står och stirrar rakt in i en vägg. Det tog stopp och jag har fortfarande inte rört ett finger.

I go back, back to bed
with a second head.
I return to the start
to fill this empty heart.
To be back another day
just to try a diffrent way.
Right now I'm back to bed whatever you say.

E. Hassle



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag förstår vad du menar! Låter som det är time för en liten analys promenad? Vi är nog experter på det ;)

2009-03-12 @ 23:27:35
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0