Seriepremiär 2009

Ett perfekt väder för fotboll, en plan av sämsta kvalité och ett grönt lag taggat till tusen. Igår blåste serien igång och premiärmatchen spelades borta mot Elmer/Fåglum FK. Resultatet blev slående, över allas förväntningar. Tvåsiffrigt! Efter 90 minuter spelade visade resultattavlan 10-1. Underbart. Sofia nätade hela fem gånger, Sara stod för två av målen och Emma, Emeli och jag bidrog med varsitt. I sin helhet var det en match i bra tempo och med många målsugna och vinstvittrande fotbollsbrudar. Fortsätter vi såhär så kanske drömmen om att vinna serien äntligen slår in. Jag är i alla fall riktigt sugen på att få bära guldhatt i år!



  
Tabell och resultat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Kul att höra!

2009-04-28 @ 12:38:05
URL: http://linnmellqvist.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ni ar sa sjut bra!! Vanta bara tills jag kommer hem! Jag kommer ha sjukt manga mal att ta igen da!!



Ja jag tycker absolut du kan va min date, om du vill ofta en manad i canada! :P

2009-04-28 @ 18:20:41
URL: http://carolinelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0