Wargöns lagkapten 2008

Ansvar, ständigt positiv och bort med min dåliga-förlorare-sida. Time for some changes. Lisa Bussqvist är härmed Wargön IK:s nye lagkapten. Ärofyllt, spännande och nervöst. Vid min sida  har jag min trogna vän Hannah Andersson, Wargöns vice kapten. Tillsammans ska vi peppa laget i både med- och motvind. Vi ska ta hem hela "skiten", vi ska tillbaka till division fyra igen (FFS)!
 
Mitt krasliga tillstånd börjar avta och äntligen kan jag återgå till min underbara träning, ikväll i form av en grusträning. Kan vi få slippa springa i snöstorm den här gången, tack!? Annars hoppas jag på lite spel idag, med tanke på den kommande träningsmatchen (premiär) på lördag. Längtar!


image60

080315 14:00 Hunnebostrands BK - WIK    

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, va roligt! Grattis till posten som lagkapten! ;)

2008-03-13 @ 09:34:28
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0