SuperMarioNörd för en natt

Back in the old days. Det är X antal timmar av min barndom som jag har spenderat framför detta lilla slitna Nintendo. Nu var det dags igen. Hannah, Sara och jag bestämde oss för att en gång för alla varva detta så populära spel, Super Mario Bros 3Utan fusk och i en lite modernare version, Xbox. Vi laddade med pannkakor, ananas, saft, popcorn mm. Sen hade vi hela natten på oss, om så skulle behövas. Och ja, det behövdes minsta sagt. Trotts detta lyckades vi tyvärr inte nå vårt mål. Värld sex - bana sju, det blev vårt slutliga resultat klockan 02.30 lördag natt/söndag morgon. Men vi ger inte upp, en varvningen ska ske.



 

image57

Kommentarer
Postat av: Julia

Mm.. pannkakor och ananas låter super. Vi får ha vårat OC-maraton som vi alltid pratar om (eller jag kanske) i sommar!

2008-03-05 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0