Baksidan av Lipz

Jag har sett baksidan av Lipz. Kännetecken: Way too much folk, bitchiga tjejer och matchningen randigt med rutigt.
 
Men kvällen började superduperbra. Dansdansadansa! Med underbara vänner kan det inte bli mer än bäst. Dock ökade folkmängden och tillslut var det så tjockt i gångarna att det bildades kö. Jobbigt. Men letar man lite så finns det allt lite luckor här och där, och har man tur så kan man lite snabbt och lätt smita igenom. Bra försök. "Ser de ut som att de går å gå emellan där eller?" och sen kom världens knuff i ryggen med en efterföljande bitchblick uppifrån och ner. Okej? Varför vill man frivilligt vara en liten bitch, någon som verkligen söker sig till bråk? Synd för dom att jag inte är den typen som vill bråka eller ge igen. Sen var det kanske lite tur för mig att Hannahs Jason gick precis bakom och såg vad som hände. Vem vet hur jag annars hade sett ut idag? Usch. Mitt sistnämnda kännetecken är, enligt mig, bara SÅ förbjudet att göra. En randig tröja ihop med en rutig tröja kan aldrig bli bra. Nej tack.

Nu lite träning, sen blir det påskparty med kusinen. Med eller utan bitchar återstår att se.

Observera! 45 dagar kvar till äventyr, det börjar närma sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Biiaatch! Usch, såna människor kan gå och kompostera sig. För övrigt verkar du vara den enda som vill ha ett vindställ :/

2008-03-24 @ 10:20:49
Postat av: Jennifer

Åh, jag blir arg på mänskligheten! Btw, hade människan skev syn? Randigt + rutigt!

2008-03-24 @ 14:36:31
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0