Upphärad/Åsaka - WIK

None
080616 Måndag 19:00 Upphärad/Åsaka - WIK


Spöregn, strålande sol eller någon konstig blandning kanske? Ingen vet vad vädret väljer att frambringa. Jag är hur som helst peppad och sugen på ytterligare en vinst! Sen kan jag meddela att vår extremt snygga och signerade Hanna Ljungberg tröja nu är inramad och klar. När Sara kommer hem blir det till att rota fram två gamla fotbollsplanscher som så prydligt ska sitta i de två övriga ramarna. Bara för Jockes skull, och för freden mellan spelare och tränare, så ska vi försöka att inte välja någon plansch på Cristiano Ronaldo i Manchester United tröja. Fast han är rätt snygg så jag kan inte lova något. Slutligen ska alltihopa upp på vår söderhavsgröna vägg och drömmen om ett nytt och färdigt omklädningsrum lever vidare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag saknar dig så min Lisa!! Snart snart! Mindre än 3 veckor nu! Pussar min älskade

P.S. Ja, fasen Torres! Vilket hår! Annars: Supersöt ;) D.S.

2008-06-16 @ 18:12:29
Postat av: Svennis

Ja fy! Inga äckliga spelare från United! ;)

2008-06-17 @ 09:35:45
Postat av: carro

och jag ska göra allt i min makt för att få nalle att ta tummen ur röven och börja måla lite !

2008-06-17 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0