Torres kommer till undsättning?

Okej. EM 2008 blir bara konstigare och konstigare. Kan det bjuda på fler otippade resultat? Vi börjar med kvartsfinalen mellan Turkiet och Kroatien. Efter en oavgjord förlängning vinner Turkiet på straffar med 4-2. Vidare hade nog de flesta räknat med en utklassning från Hollands sida, när kvartsfinalen mellan Ryssland och Holland igår genomfördes. Oh nej, så blev inte fallet. Ryssland vinner nämligen med 3-1 i förlängning och stora starka Holland, som jag tippade som vinnare, är utslagna ur EM.


Ikväll väntar det stekheta mötet mellan Spanien och Italien. Jag ska garanterat sitta fastklistrad vid TV:n och skrika ut mina spanska lovord tills segern är "vår". Snälla, söta, rara och extremt snygga Fernando Torres, rädda mitt EM 2008!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0