Coldplay live i mina ögon

Jag kan inte sluta le. Jag njuter. Jag är överlycklig. ÄNTLIGEN! Ytterligare en dröm ser ut att kunna gå i uppfyllelse. Nu är den min, bara MIN. En biljett som är mer än guldvärd. COLDPLAY. Bokad och klar. Den 18 september smäller det. Jag, tillsammans med Frida och Hannah, sticker upp till Stockholm. Coldplay live. Rör vid pianot, spela på gitarren och sjung i mikrofonen. I Globen, klockan 19.30, då äntrar de scenen. Vackra pojkar. Jag längtar, jag längtar som en galning.





Tack, nu slipper jag åka till Japan!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg

2008-06-09 @ 16:53:30
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag var bara tvungen att läsa alla inlägg under Coldplaykategorin! För det är alltid så kul att stöta på genuina fans som har hittat något mer i bandet än vad många andra gör! Och jag skrattade till när jag läste din kommentar om att slippa dra till Japan haha! För det var precis vad jag och mina Coldplayvänner sa också. Vi var så desperata att se grabbarna, att det verkligen var ett genomtänkt alternativ. Tur att man inte åkte, för ärligt talat tror jag inte att Japans spelningar kan mätas med spelningarna i Sverige. Japanerna kan ju knappt engelska haha. Och spelningarna här har ju varit av världsklass!!

2010-02-25 @ 01:23:48
URL: http://coldplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0