Fortsätt simma...

fortsätt simma... Hur gör man då? Man simmar! Hannah, Sara, "Annie", Matilda och Lisa, alla hade vi bjudit in oss själva till Carolines nya krypin. En söt liten etta med hundraprocentig mysfaktor. Hemmakväll med Hitta Nemo. Världens bästa animerade disneyfilm rullade igång och alla klockrena skämt och citat sitter som glosor i huvudet. Titta! Nemo simmar ut till havs! - P. Sherman, Wallaby Way 42, Sydney - Hallå Brus! - Min. Min, min, min, min... En film man kan se om och om igen och ändå är den lika rolig varje gång. Respekt-typ! 



Kortleken var såklart framme under kvällen och Knackpoker och Chicago var det som gällde. Även om vi alla tycker om att spela kort och älskar att spela fotboll så betyder inte detta att alla lyssnar på samma sorts musik. Smaken är som baken och Youtube.com gick varmt på datorn. Striden om att få bestämma vad som skulle spelas var stenhård. Sara fick dock övertaget och det som gick hetast i högtalarna var Alphabeat. Alphabeat - Fascination - Den här diggar jag stenhårt. Lite typisk Systrarna-Bussqvist-låt tror jag. Även "Annie" satte på några riktiga tiopoängare i mina öron, bland annat en från Familjen. Familjen - Det snurrar i min skalle - Bortsett från den läskiga gubben i början så gillar jag faktiskt den här. Själv bidrog jag såklart med det senaste musiken från min stora kärlek. Coldplay - Violet Hill

En fantastisk kväll, med fantastiska vänner. Tack!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0