Fenomenala Fernando!

Em 2008 blev riktigt bra tillslut. Finalen är spelade och precis som jag önskade, efter att Sverige åkte ur förstås, så var Spanien ett av de kvalificerade lagen. Torres och hans spanska vänner vinner med 1-0 mot Tyskland. Fantastiskt. Frågan är nu; Har Torres hört mina tysta böner eller har han helt enkelt läst min blogg? Precis som jag bad om så lyckas han rädda mitt Em. Han gör ett sjukt snyggt mål som slutligen blir det avgörande och ger Spanien guld. Dessutom hade han inte den där fula mittbenan ikväll. Fritt och ruffsituffsi, så ska det vara.  


¡Felicitaciones España!

Kommentarer
Postat av: Julls

Hihi. mittbena eller inte, han är lika snygg ändå

2008-07-01 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0