Shopaholic

Jag har fyndat, och då menar jag verkligen FYNDAT! Kläder, kläder och mera kläder. Smått och Gott, så lyder namnet på den trevliga lilla butiken i Grästop, den som bidrog till detta fantastiska köp. Minus 30-70 % på massa fina märken. Helt galet. Den skimrande Sara bakom disken skötte sitt jobb exemplariskt, trotts att vi hela två gånger fick vända i dörren på grund av gömda små larm i kläderna. Komiskt.

Lisa har fyndat följande:
Klänning från Diesel ord. 899 :- (-50%)  449,5 :-
Gråmönstrad klänning med knäppning fram. Tunna band i bak bidrar till en snygg öppen rygg.
 
Klänning från Odd Molly ord. 1200 :- (-40%)  720:-
En härlig och luftig sommarklänning. Vit med blåa detaljer och på ryggen sitter ett vackert broderat Odd Molly märke.

Klänning från Tiger of Sweden ord. 1119:- (-50%) 559,50
Kärlek vid första ögonkastet. En vit änglalik klänning med snörningsdetaljer som ger unika former efter behag. Passar perfekt till Caesar skor.

Shorts från J.Lindeberg ord. 699 :- (-70%)  210:-
Svarta shorts. Stretch fast pösiga. Stora och luftig och visar precis lagom mycket av benen.

Jeans från J.Lindeberg ord. 1499 :- (-70%) 450:-
Otroligt sköna Jeans. Tina - Slim fit. Väldigt enkla i designen, men som sagt otroligt sköna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar Odd Molly-kläninngen. Skarpt! Och jeansen! Shorten ser inte helt fel ut de heller... Nämnde jag att jag har förälskat mig i dieselklänningen?

2008-07-17 @ 18:43:36
URL: http://lindanorrman.blogg.se/
Postat av: Carro

Massa fina kläder du fyndat!

Fin klädd till helgen med andra ord ?

2008-07-17 @ 19:29:05
Postat av: Jennifer

Tjusiga kläder! :) Rea är oslagbart :)

2008-08-04 @ 18:04:36
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0