Looking for denimbirds

Efterlysning. Svarta denimbirds jeans. Baggy narrow och tight legs? Det var kärlek vid första ögonkastet. Sådär perfekt pösiga över rumpan, lagom tighta på låren och snyggt tight-korvade nere på vaderna. Bara jag som får en känsla av perfect fit? Men det stora problemet är att byxorna satt på fel rumpa. Jag letar, jag vill ha.



image55


Beeptestet som skulle genomföras igår har ännu en gång blivit flyttad. Pust. Jag som kände mig så laddad. Lindsey och jag ska nu kompensera detta med en rejält förbrännande löprunda. Ett 8 km långt elljusspår får det bli. Låter väl lockande?

Kommentarer
Postat av: On your left side (:

Haha, det blev visst en ca 7 km lång runda utan elljusspår :P Men det var lärorikt det också ;D

2008-02-09 @ 10:59:11
Postat av: Nilo

svarta jeans, är sååå snyggt!
passar till alla sorters toppar!

2008-02-09 @ 13:04:16
URL: http://vattenkokare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0