En hel vecka full av MP

Nu ska här tränas! Beach 2008 här kommer vi, om man nu lyckas rädda det under en intensiv vecka på Motionspalatset? Värt ett försök i alla fall, en bra start. Har inte besökt MP-gymmet på flera år. Det har inte riktigt varit min grej, men gratis är gott så lets try! 

Det var en mycket flaschigare anläggning än vad jag trott. Hemtrevlig entré följt av ett stort rum fyllt av träningsfreaks och muskelbyggande maskiner. Me like! Fast Linda och jag ska mer hålla oss till gruppaktiviteterna. Idag blev det spinnig med efterföljande löpning. Svettigt men skönt. På fredag ska vi prova på Core. Sen måste vi såklart testa Yoga någon utav dagarna och Body Pump ska vara riktigt skoj har jag hört. Sugen på gymkort? Jo tack, det insåg jag rätt snabbt.

Kommentarer
Postat av: Lindsiiie

We will become SO hot no one will be able to tuch us! Pittschhh, hör du hur det ryker? ;D

2008-02-14 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0