Biljetten till mitt stora äventyr

Bokad och klar! Nu är det definitivt och 100% klart att mitt livs resa, mitt stora äventyr, absolut blir av. En av mina stora drömmar kommer äntligen att gå i uppfyllelse.

Den 7 maj flyr jag landet och sticker till Sydney i det underbara Australien. Där möter jag upp min absolut bästaste Elin och vi börjar vårt äventyr tillsammans. Efter åtta, förhoppningsvis, underbara och ävetyrliga dagar drar vi vidare till det vackra Nya Zeeland. Där stannar vi i tio dagar och har bland annat planerat att simma med delfiner (en dröm som jag nog inte är ensam om att ha haft sen barnsben.) Sist men inte minst tar vi oss en tur till Bangkok i ett varmt Thailand. När vi kommer dit ska det tydligen vara som allra varmast. Sol och bad blir det alltså garanterat.

Vi har dock mycket kvar att planera och många aktiviteter att undersöka, innan det bär iväg. Att hoppa fallskärm, bestiga berg, träffa på ett häftigt partyliv och att få uppleva vacker natur är bara några av de saker vi skulle vilja ta del av. Men tid till planering finns det gott om. Huvudsaken är att biljetten är bokad och att ett kvitto på att resan verkligen blir av nu är skrivet. Låt nedräkningen börja.


image52

Kommentarer
Postat av: Nilo

Wow, snacka om äventyr!!!
Får man följa med är frågan?!

2008-02-06 @ 20:31:15
URL: http://vattenkokare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0