Alla hjärtans dag

En dag fylld av kärlek, en dag till för att påminna alla ensamma. Kärleksfullt och tragiskt på en och samma gång. Dagens fråga: Myspys eller träning? Och självfallet så är svaret, TRÄNING!

Tro det eller ej, men lite uppvaktad har jag ändå blivit denna dag. En wonderful person vid namn Hannah, även kallad Hanni, Greg, Manga doll, Bali och lite till (kärt barn har många namn), hade denna eftermiddag lämnat en liten Alla hjärtans dag gåva utanför min grind. Sött. Ett stycke apelsin, äpple och tuggummi inslaget i cellofan med ett rött litet band. På det tillhörande kortet stod följande:

Lala
Inte bitch
Superkul
Alltid bäst på all
Ball
Undrar vem hon är
Snygg
Superduper bra kompis!!
Quidditch - älskare
Vältränad
Inte alls en datanörd ;)
Svamp & apelsin - älskare
Töntig tillsammans med mig      
                   
                                Happy Valentine´s day!! To BB from Hannah


En mycket fin men kravfylld lista. Tack min bb..vän! Du betyder massa massa!!  ♥ 

Nu tycker jag vi gör alla dagar till hjärtans dagar. Mer kärlek till folket! 

image57

Kommentarer
Postat av: L

Vad gulligt :)

2008-02-15 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0