Tune your run

Trött. Jag är totalt helt absolut slut i kroppen. En hel vecka med energiska dagisbarn tar verkligen på krafterna. Mitt hår hade en slitsam dag idag. Flätor, tofsar och små fingrar som agerade kam. Aj! Fast det är det väl värt, de är ju så söta allihopa.

Idag skulle jag och Malin egentligen ha genomfört ett spinningpass på mp, men som vanligt blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det får väl bli nästa vecka då? Pust. Men för att kompensera detta så tog jag mig en liten löprunda på egen hand istället, med musik i öronen (!). Min iPod nano har kommit så från och med nu slipper jag lyssna på mitt egna flås när jag springer. Thank god. Under min löprunda så gjorde jag ett litet stopp nere på Hallewi, då jag blivit senil och var tvungen att hämta mina kära fotbollsskor. Det är verkligen sjukt va dåligt mitt minne börjar bli. Jag är absolut bäst på att tappa bort saker. Pappas skruvdragare, mina ringar, mobiltelefonen, vantarna, skor (!). You name it. Väl nere på Hallewi så vart jag tvungen att gå igenom herrarna omklädningsrum för att komma in i till vårt. Och gissa vad jag ser? (nej, inga halvnakna herrar med vältränade magar, tyvärr.) Utan på bänkarna ligger deras matchställ snyggt och prydligt vikta och utplacerade på varje spelares plats. Allt är förberett och klart inför morgondagens match. Okej? Ofta klubben skulle göra en sådan sak för oss i damlaget!? Sällan! Varför ska vi alltid komma i andra hand!? Aggressionsutbrott!     

Helgens höjdpunkter:
- Loppis med fotbollen
- 20 års fest för Paulina (?)
- Sara har dansuppvisning i folkets hus
- Seriepremiär mot Tbois
- Sola. Ett bra underlag innan jag sticker vore ju inte fel, sen vill man ju skona australiensarna från att bländas och chockeras av en blek nordbo. 11 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fy vad dåligt! Vad är det för speciell behandling de får??????!!! Upprörande! :p

Haha, verkligen ?? på festen, tror hon ska ha om ett par veckor, det är det sista budet :P

2008-04-26 @ 14:01:21
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0