Kärlek till Acne Jeans

Underbara shopping. Sara, Frida och jag belönade oss själva med lite shopping denna blåsiga dag. Mitt och Saras främsta mål var att hitta födelsedagspresenter till mamma. Vi lyckades, efter ett mycket noggrant letande, få ihop tre alldeles perfekta "Mamma-Bussqvist" stämplade saker. Nöjda. Jag blev ännu mer nöjd när vi besökte cervera. MIN VAS. Där stod den och bara väntade på mig. Ny och hel. Minus 299 kr på kontot.

Nu till dagens "dumbästa" inköp. Jag har titta på denna "klänning" ett antal gånger, tvekat lite, funderat hemma och slutligen blivit störtkär. Affären heter Pondus. Märket är Acne Jeans. Minus "det ska vi inte tala om" kr på kontot.

Min "klänning" är jeansblå och såhär ser modellen ut:

 


                                     This is a T-shirt dress with a relaxed style. 
                 The boxy shape is one of the signature styles for this collection.
 


My style: Kavla nu upp ärmarna två varv (= lite linneliknande). På med ett par svarta tights. Släng upp håret i en slarvig toffs. På med halvskitiga vita Kawasaki skor. Dekorera dig själv med matchade smycken. Nya partydressen är fixad. Lördag den 19 april är räddad. 

Nu ska jag bre mig några knäckemackor och sen sticker vi till Frida. Där blir det god mat och självklart ska vi titta på Körslaget. Heja Vänersborg!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snygg! Acne är värt varenda ruttet korvöre! :)

2008-04-13 @ 12:07:06
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0