Hello sunshine

Unna dig en ansiktsbehandling! Det är värt varendaste liten krona. Jag och mamma fick uppleva varsinn fantstisk sådan igår. Ångblås, oljor, lite massage, olika masker och underbar avkoppling. En hel timme fick vi njuta, nerbäddade i en varm "säng". Underbart, avkopplande och avstressande. Jag har aldrig kännt mig så len och ren i ansiktet. Jag är mycket nöjd. Det var första men absolut inte sista gången. Nu ska det bli regelbundna besök, precis som hos tandläkaren fast lite oftare. Den 4 juni är det dags igen, då blir det någon form av C-vitaminsbehandling tror jag. Spännande. 

Vackert väder. Solen skiner. Det är varmt. Våren är här. Jag älskar solen. Jag och Hannah ska ta vara på varendaste liten solstråle. Vi tänker sola innan träningen och hoppas på lite färg. Röd. Brun.



image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0