Coldplay kommer med sin fjärde guldklimp

Som jag har längtat! Coldplay kommer äntligen med sitt fjärde album och dess heliga releasdatum infaller den 16 eller 17 juni. Glädje! Albumets titel kommer troligen att vara Viva La Vida, men ytterligare ett alternativ har varit aktuellt vid namn Death And All His Friends. Jag har hört ryktas att skivan endast kommer bli 42 minuter lång och bara innehålla tio låtar. Hmm, det blir en spänannde överraskning! Vilket namn skivan än får, hur kort eller lång den än blir och hur få låtar skivan än må ha, så är den hur som helst värd mer än guld i mina öron. Come into my life.  


 

image65

Imorgon ska jag förhandsboka skivan på CDON, sen blir det till att vänta. Undertiden är det bara att hoppas på att gossarna vill bjuda på en liten singel eller två. Här följer några av låttitlarna som är påtänkta för den kommande skivan:
 

Viva La Vida

Life In Technicolor
Cemeteries Of London
Lost!
42
Lovers In Japan/Reign Of Love
Yes
Viva La Vida
Violet Hill
Strawberry Swing
Death And All His Friends



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0