Music from the OC

Snart är originalsamlingen komplett. Idag fick jag Music from the OC mix 3 och 4 hem i brevlådan. Underbart! Det var CDON rea, vilket gjorde att det blev svårt att inte köpa något. Tyvärr var det inte bara skivorna jag beställde, utan det råkade bli en och annan film också. Shit, CDON ruinerar mig verkligen på pengar! Hur kommer min framtid se ut egentligen om jag fortsätter såhär? Dessutom har jag förhandsbokat den fjärde OC-boxen nu. Ännu mera utgifter. Aj aj.

Mix 1: 04. The Way We Get By - SPOON
Mix 2: 6 SOMETHING PRETTY Performed by Patrick Park
Mix 3: 9 MAYBE THIS CHRISTMAS performed by Ron Sexsmith
Mix 4: Champange Supernova  Performed by matt pond PA


     

Music from The OC - ListenLoveEnjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0