Mail från Frankrike

Nu har jag äntligen fått mail ifrån mina små fransyskor Julia och Sophie. Saknar. Livet som aupair i Paris låter som ett kanon jobb, de bor i snälla familjer och verkar trivas väldigt bra. Jag önskar att jag också var så modig. Istället möglar jag sönder här hemma och åker knappt utanför Vänersborgs gränser. Och då är det illa! Men om alla planer går som det ska, så är ett besök i Frankrike snart inplanerat. Eller vaddå OM? Den här gången ska det inte bara bli en massa snack, nej nu är det på allvar. Det SKA bli en resa! På tisdag ska jag träffa Jonna och då är det 100 % Parisplaner som gäller. En hel helg i Paris, med shopping, party och mysiga caféer! Kan det blir bättre? Sen har jag fått värsta bra tipset om billiga biljetter också, endast 1 kr/st. Biljettproblemet löst? Då är det bara var, när och hur kvar. Något som jag nog ska be mamma hjälpa till med, man vill ju inte hamna i Ryssland precis.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses, vad jag kommentarar flitigt! Men om/när du åker till Paris måste du hitta en bershka affär! :) Skitcoola kläder! och det finns hela fem stycken sådana affärer i Paris! :) Jag får redan börja spara slantarna till november! :D

2007-09-23 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0