Idétorka

Idag har idétorkan tagit över mina fingrar. Jag vill skriva något men kan inte komma på vad. Eller egentligen vet jag vad jag vill skriva, fast jag vet bara inte hur jag ska formulera mig. Det blir bara tråkigt, dessutom kan jag inte komma på någon bra överskrift. Dagens i-landsproblem?


Kort sammanfattning av mitt svårformulerade budskap: Vår sista seriematchen är nu spelad och resultatet blev en vinst med 5-2. Dessutom kan vi konstatera att Lisa Bussqvist, ännu en säsong, har lyckats hålla hårt i nollan och inte göra ett enda mål. Roligt. Wargöns IK slutar alltså på en femte plats och blir kvar i division 5 även nästa säsong.


Nej. Nu ska jag kura ihop mig under mitt gosiga täcke, äta lite annans och titta på Änglarnas stad. Jag tror jag behöver fälla några tårar. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Linda

I remember this one. Långared. Lerigt. Saras hattrick. Slut på säsongen...

2008-03-26 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0