Läser du min blogg?

Tantgympa på hög nivå, med andra ord ett Friskis och Svettis pass har genomförts denna kväll. Jennifer och jag gav oss på denna, för mig, lilla utmaning. Armar och ben, korsochtvärs. Jag hänger inte med för fem öre och när jag väl fått in svängarna så ska de såklart byta övning(!). Vad i...? Men det kanske är ett tecken på att jag bör hålla mig till bollsporten istället?

Under den trevliga cykelfärden hem funderade vi på "populariteten" av våra extremt fräscha bloggar. Finns det någon där ute som är intresserad av mitt pladder och tar sig tid för att läsa? Tänkte göra en liten statistisk undersökning här, så varje person som kikar in kan väl kommentera på något sätt. Hur som helst, vad som helst! Min trogna läsare Jennifer är redan räknad. 1.    


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha, betyder det att jag egentligen slipper kommentera? ;) haha!

2007-10-17 @ 11:18:08
Postat av: linda

jag läser! ;)

2008-01-20 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0