Jan har lämnat oss!

Jag gråter. Jag hade det på känn, redan i slutet av säsongen. Hur ska vi klara oss nu? Utan Janne-boy, vår "pappa nummer två", han som alltid finns där, stöttar, bryr sig och skriker på oss när det som bäst behövs. En fotobllstränare i världsklass har lämnat planen. Lipig som jag är så var jag såklart tvugen att fälla några tårar offentligt också. Hoppas de satte lite jag-ångrar-mig-och-kommer-tillbaka-tankar i huvudet på honom! Töntigt? Jo, jag vet, men kan jag rå för att jag föddes till värsta blödisen? Nu ska vi kämpa som tusan för att hålla kvar Svante i laget! Jag vill inte gråta mer.

Tillbaka på ruta ett. Hitta ny huvudtränare, sponsorer, nytt träningsställ?, fixa en bra försäsong, hitta fler motiverade fotobllsspelare och framförallt, se till att inte förlora några spelare. Mycket snack å lite verkstad, det brukar bli så. En sak har de iallafall lovat, att en ny tränare är på gång och att fler spelare ska försöka värvas. Det blir en spännande träning på måndag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Neej, inte töntigt att lipa! Det är bra! :)
Och du ska se att ni snart får en ny bra tränare!
Åh, Svante! Thorsen? :P

2007-10-03 @ 22:25:42
Postat av: Anonym

Jag saknar honom med, uschuschusch. Håller tummarna för att vi får en ny tränare snart :)

2007-11-02 @ 16:31:39
Postat av: Linda

åhh, detta inlägget har jag nog missat att läsa innan. Vad saknig jag blev! Jan var allt en go' en...

2008-03-26 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0