Design och inredningsmässa

Om bara några minuter bär det av mot Göteborg, Design och inredningsmässan. Har aldrig varit på något liknande så det ska bli himla spännande. Ser fram emot en massa inspiration och kanske ett och annat fynd, ska nämligen ge mitt rum en rejäl förvandling. Hejdå 90-talet, dags för lite indiskt.

image37


16.22 - Hemma igen. Lite besviken faktiskt, det var inte så bra som jag trodde. Den där inspirationen jag letade efter hittade jag aldrig. Det var mest en massa badrumssaker, sängar, huslarm mm. Sådant som jag verkligen är i behov av just nu. Men på den lilla del av inredning som fanns så hittade jag i alla fall ett litet fynd, en svart-guldig adventsstjärna från ELLE interiör. Mycket nöjd. Sen blev jag lite "kär" också, i en väska från Tio gruppen. Men den va såklart Inte till salu. Typiskt.

                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0