Change your sole - With (Converse) red

If you buy this shoe, a portion of the money goes to fight AIDS in Africa. 5% of the net wholesale price of this shoe will be paid to The Global Found to Fight AIDS, Tuberculosis, and malaria (Geneva,Switzerland). No part of the purchase price is deductible under U.S. law. CONVERSE IS A PROUD PARTNER OF (PRODUCT) RED.

Nya converse. Min favorit är helt klart de vita med lite rött. Superfina! Plus i kanten, då endel av pengarna bidrar till hjälpen för en bättre värld. Det kanske inte är så mycket pengar men det är alltid något. Om alla bara ser till att köpa sig ett par skor var, så blir det snart en hel massa pengar istället. Eller varför inte köpa någon annan produkt som är med i (product) red?  Jag vill köpa, jag vill hjälpa!

Converce

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh. Nej. Nu skapade du ett habegär till dessa converse skorna! Jag förstår inte varför converse skor har en sådant starkt ha-begär!

2007-10-14 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0