Uppsnärjd i det blå

Jag gör aldrig det jag ska. Otroligt. Jag känner som dig Jennifer. Att planera är lika med onödigt, det blir ändå aldrig som det ska, och dessutom räcker inte tiden till. Jag försöker och vill verkligen planera en massa saker, ändå blir det bara skit av allt. Hur är detta möjligt? Ta till exempel Parisresan. Men om alla planer går som det ska, så är ett besök i Frankrike snart inplanerat. Eller vaddå OM? Den här gången ska det inte bara bli en massa snack, nej nu är det på allvar. Okej, vart tog det där "allvaret" vägen? Eller ta en titt i mitt rum. Det ser ut som ett bombnedslag av kläder blandat med papper och tidningar. Städa kanske vore en bra idé? Tänk på mina små påbörjade surpriser eller försenade presenter till E och H. Ta tag i det nu, annars kan det lika gärna vänta tills nästa år (för det vore ju så "schyst kompis"). Sen står det säkert över 30 olästa böcker i min bokhylla. Jag köper nya hela tiden, men glömmer bort att läsa dem. Vart har mitt "lässug" tagigt vägen? Jag letar febrilt. Men en sak har jag, tro det eller ej, ändå lyckats genomföra (Kanske några månader försenat, men ändå). Mina studentkort är nu klara och postade. Bättre "sänt" än aldrig.

Sexparty hos Linda ikväll. Spännande eller ren skräckupplevelse?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, pariiiis. Vi skulle åkt på tisdag!!!!! Jävla resmakarn!

Vet du vad jag tror det beror på att vi inte får vår tid att räcka till? Vi håller på att bli vuxna! Vuxna har ju alltid häcken full ;) Eftersom vi än så länge är rookies i vuxenvärlden kan vi inte planera! ;)

Jag saknar gymnasiet! Det var verkligen en räckmacka! Okej om det var mycket att göra, men det var ändå andra som till viss del planerade åt oss! Vi visste inte hur bra vi hade det! ;) haah!

2007-11-16 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0