The Body Shop - Made with pass!on

I veckan besökte vi det "så" livade Uddevalla. Lika dött som vänersborg, om inte värre. Vårt mål var att hitta The Body Shop, det enda i närheten efter Göteborg. Men världen är allt bra liten ibland, för istället mötte vi SP3SPB:s egna lilla cowboy. Utrustad med penna och pärm, i full gång med att samla in pengar till någon organisation, sprang han runt där på gågatan. Det såg ut att gå sådär faktiskt. Till slut hittade vi i alla fall det vi sökte och ett vill ha-vill ha-vill ha-begär tog makten över mig. Jag lyckades dock begränsa mig. Det fick bli ett bodybutter och lite ansiktsprodukter.
                                                   

Nu väntar jag på att tidsoptimisten Elin ska komma hit, men det hinner väl bli gryning tills dess. Skynda, skynda jag vill gå ut nu!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, SP3SPbs cowboy.. SP3SPB 4ever! ;)

2007-11-11 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0