Nedräkningen har börjat

2 dag kvar - Lisa fyller 19 år!!
10 dagar kvar - Nio sega arbetsdagar kvar, sen stänger Ronnum för ett tag och jag tar julledigt! Jippi!!
14 dagar kvar - Den mysigaste dagen på hela året är här. Julafton!!
21 dagar kvar
- Detta mycket underliga år 2007 tar slut. Dags för ett nytt färskt år och nya löften att bryta.
26 dagar kvar - Dags för Trettondagscupen i Trollhättan. Längta!!
41 dagar kvar - Dags för nästa innomhuscup, denna gång Kommunmästerskapen i Vänersborg. Underbart!!
108 dagar kvar - Avspark för fotbolls EM 2008! Fotboll i mitt hjärta!!

Nu är klockan 17.17 (Någon tänker på mig?) och det är 43 miuter minuter kvar tills träningen börjar. Jag måste packa väskan.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tänker på dig!

2008-01-20 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0