Hemligheten bakom Energy Kick chokladen?

Veckans individuella träning: 30 minuter löpning i bra tempo - Avklarad! Känslan efter är verkligen underbar. Jag testade en såndär Energi kick choklad (från mitt "Årets Vörking Auter" - pris) precis innan jag stack. Den vita fick det bli. Yoghurt & Fruits. Den var helt okej och den lyckades till och med lura i mig russin (blä!). Den gav ett bra resultat, tror jag? Benen kändes fjäderlätta och man va riktigt pigg i huvudet.
Men detta kanske bara är inbillning? Egentligen är det bara lite ihopgeggad frukt blandat med rice crisps, doppad i choklad och inslaget i en täckmantel med en beroendeframkallande effekt. Det är nog själva fodralet som förvränger våra hjärnor att tro att det är chokladen som gör underverk. I själv verket är det vi själva som springer av helt egen kraft. Har jag listat ut den stora hemligheten?

När vi ändå är inne på det här med energisaker så kan jag ju berätta att jag även provat på energidrycken Shark. Kockarna på jobbet dricker nämligen detta så det sprutar ur öronen, så jag var självklart tvungen att smaka. Flytande Ahlgrens bilar. 

Nu ska jag tugga i mig lite makaroner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du din blogg att se så fin ut?! Gahh, jag blir tokikg snart :P

2007-12-12 @ 16:57:37
Postat av: Jennifer

Åhhh! Ahlgrens bilar i flytande form! FY! Det låter som en bra present till gamlingarna om ett par år, när de inte kan tugga ahlgrens bilar längre, då kanske det är dags med det i flytande form? ;)

2007-12-12 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0