Musik music música musique

Coast to coast - Westlife, är en av alla mina favoritskivor och för tillfället den som spelas flitigt i cd-spelaren. Bara en massa smöriga kärlekslåtar att drömma sig bort till. Gammal som gatan men helt och hållet i min smak! (:
Tyvärr är det inte från min egen cd-spelare dessa ljuva toner spelas, för den har nu gått i krasch. (Kanske inte är så konstigt, då jag haft den sedan jag var sju eller nått. Den har väl tröttnat på mig och börjat ett eget liv. Jobbigt!) Istället är det Sara som får ta smällen, får dras med min musik lite då och då.
 
Räddningen? Snart är det min födelsedag och Julafton, högst på önskelistan står såklart en ny cd-spelare. Hoppas, hoppas! Medan jag väntar kan jag alltid samla på mig lite mer cd-skivor. Har gjort en liten lista på dem senaste skivorna jag vill ha till min samling:
? Cant take me home - Pink
? All The Way, A Decade Of Song - Celine dion
? Shayne Ward - Shayne Ward
? Music from the oc (vol. 3,4,5) - The OC
(Sen tillkommer det nog endel innan födelsedag och jul stundar) 

Eftersom detta inlägg handlar om musik så kan jag tillägga att jag, som de flesta andra, följer Idol. Har redan hittat mina favoriter på tjej- respektive killsidan, nämligen:
Danny - Hur snygg som helst och sjunger som en gud!
Felicia - Sjunger jätte fint och har världens coolast stil!
Dessa två kommer garanterat till final.
(+Johan - Vänersborgare ju!)
- Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0