Rondellhunden

Det var på bussen hem från skolan idag, som jag för första gången stötte på detta underliga ting. Jag tittade ut genom fönstret och fick plötsligt syn på en trähund som "stod och kissade". 
- Såg du hunden? utbrast jag till Linn
- Ja, det är en rondellhund.
- Vaddå rondellhund?
-  Det står såna i alla rondeller. Det finns en Pluto borta vid mig, berättade Linn och skrattade.
(Skämtar du med mig!?)

Googlade på rondellhund - Dem finns tydligen överallt i landet och jag är som vanligt den som får reda på allt sist!
Vems är alla dessa stackars hundar egentligen? 
- Lisa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hundarna tillhör hemliga personer ;) Det är typ folk som åker runt och sätter upp dem! Det sitter en på vägen in till Vänersborg också, fast den är felpalcerad, för den sitter inte i en rondell :p Haha :)

2006-11-24 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0