Dom dimmga dagarna

Just nu är jag inne i en såndär depp-period. Inget går min väg. Inte skolan (massa prov - ingen motivation), inte kärleken (komplicerade känslor) och framförallt inte mitt humör (ständigt sur!). Lägg sedan till en underlig höst och en rejäl förkylning på detta. Kan man bli mer deppig?

Låt december dundra in istället. Med vit snö, julstämning, min födelsedag och allmänt mys-pys. Sen skulle det inte sitta fel om man dygnet runt fick spela fotboll eller om min efterlängtade Oc-box, säsong tre, skulle kunna dimpa ner i brevlådan några veckor tidigare. Allt skulle bli så mycket lättar!
Tyvärr kan jag inte genomföra alla dessa önskningar på egen hand, utan får nog så vänligt vänta. 

Men det finns en person som alltid lyckas tända ett ljus i dimman. Paulina, min vän. Idag skickade hon några vackra rader som verkligen värmde.
- Lisa

Den som inte ser dig saknar ögon.
Den som inte älskar dig saknar hjärta.
Den som släpper dig saknar hjärna.
Du är en underbar människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0