Det romantiska filmögonblicket

Tittade på  Dirty Dancing 2 i helgen. Jösses, hur har jag lyckats missa denna film så länge? I alla fall tog det inte lång tid innan jag blev kär, igen! Denna gång i den söta Diego Luna. Det är nästan så det pirrar i magen när jag tittar på honom, speciellt när han dansar! tsss..het!
Hjälp, varför ska jag alltid gräva ner mig i en massa omöjliga killar!? Skärpning!

Diego Luna

Sen har jag kommit fram till en annan sak. Att jag är en sån där tjej som drömmer och väntar på det där romantiska filmögonblicket. När han kommer springande efter mig, tar tag i min arm och ger mig världens mest romatiska kyss. När kommer han?
- Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0