Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

DISKA,DISKA,DISKA. Det är vad jag sysslar med hela veckan lång. Varje kväll står jag där i min lilla vrå med diskslangen i högsta hugg. Berget av disk det bara växer och växer. Men jag börjar få in tekniken nu och det gör att timmarna går rätt snabbt. Ibland kan jag ha tur och få lite omväxling i mitt eviga diskande. Då skär jag istället tomater eller packar sallad.

Men jag klagar inte. För så välldans tråkigt är det faktiskt inte (än!). Dessutom har jag hittills, på fyra kvällar, skrapat ihop 216 kr i bara dricks. Pengar direkt i fickan. Känns helt okej! (:

Jag tänker fortsätta köra på stenhårt hela veckan ut. Detta för att senare i sommar kunna ta ut flera dagar ledigt. Så för min del blir det alltså jobb hela helgen. Från klockan tre, tror jag, och resten av kvällen ut. 

Jag offrar hela Fallensdagar! Hur kan jag?
- Lisa    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0