Livet är så...äsch jag vet inte

Sensation! Lisa Bussqvist, har härmed skaffat sig en egen blogg. Från och med nu kan ni som vill och är intresserade få en liten inblick i mitt liv.

Jopp, nu har även jag skaffat mig en blogg. Blev sugen när Jennifer visade mig denna helfestliga sida. 
Jag kanske inte är den bästa skrivaren precis, men jag tycker bara det är kul att få skriva lite då och då. Skriva om mina upplevelser, tankar och lite annat smått och gott här i livet. Att försöka duger, så varför inte? 

Welcome To My Life.
- Lisa

Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

Hahha! :) Vet du vad! Nu kan vi ju hålla koll på varandra med bloggarna medans vi inte ses! ;) kramikram

2006-07-11 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0